Hargai Pasangan Anda


26th February 2012 <3


Teman wanita : sayang… nak minta sesuatu dari awak boleh??

Teman lelaki : saya akan tunaikan apa yang termampu…

Teman wanita : andai suatu masa nanti… dalam hati sayang tidak ada lagi tempat untuk saya,

saya minta sayang lepaskanlah saya dengan cara yang baik… jangan caci hina saya, jangan keji saya…

kerana saya masih punya ati dan perasaan… juga maruah wanita yang perlu dijaga…

Teman lelaki : insya’allah… andai takdir allah kita terpaksa berpisah… saya akan lepaskan sayang seperti mana yang

sayang minta… okay… sekarang saya pula nak buat satu permintaan dekat sayang... boleh???

Teman wanita : apa saja untuk sayang dengan izinNYA…

Teman lelaki : okay… sayang minta saya lepaskan sayang kalau dihati saya tiada lagi tempat untuk sayang kan??

Tapi… kalau saya… saya minta…sayang lepaskan saya bila saya tidak lagi bernyawa… kerana sepanjang hidup saya… saya perlukan kehadiran sayang… dari saya bangun tidur… saya perlukan sekurang-kurangnya satu mesej dari sayang…

hinggalah saya ingin melelapkan mata… saya perlukan satu panggilan dari sayang untuk melengkapkan hari saya… hari-

hari saya tidak akn pernah lengkap tanpa kehadiran sayang…

Teman wanita : Terima kasih sayang!!! (^_^)

p/s: hargailah pasangan memasing… kerana setiap peluang yang diberi hanya

sekali… dekat dunia nie.. tak wujud doraemon.. yang kita boleh pinjam mesin masa


sekian~~



untuk kembalikan masa yang kita abaikan dulu… (^_^)

No comments:

Post a Comment